Bon dia Alejandro.
Desbloquegem per el proper diumenge a Terrassa que li pagaré el que dec no pateixis. Li d’ong al Toni i os ho pago sense cap problema. Salut..
Me inscribí en falcones pero el sistema no me permitía finalizarla
No found
Aso que destine la inscripción parece ser que la anterior semana pasó lo mismo
Espero que se solucione con los responsables
La sorpresa fue cuando mire kas inscripciones
Estaba inscrito pero no me dejaban jugar
Espwro que se solucione
Te inscribiste correctamente en el Sexto torneo de Falcons y no asististe ni avisaste, por ese motivo no se estimó tu inscripción al Séptimo torneo de Falcons.
Para solucionar esto tan solo has de hacer un bizum del importe del torneo, 9,5€, al responsable de Falcons, Richard García y en cuanto este nos lo confirme podrás volverte a apuntar. En otra ocasión si no has de ir a un torneo avisa, mejor con un mínimo de 30 minutos de anticipació al comienzo del torneo sino la penalización se extendería hasta final final de temporada y sería una pena,
Hola Alejandro,
He rebut un email conforme no puc jugar el diumenge 28 de Desembre als Amics de Terrassa per NO PRESENTARME a Badalona el dia 1 de Novembre.
En primer lloc, el dia 1 de Novembre estava malalt i vaig avisar abans de les 8 h. que no hi aniria. També vaig fer que un amic que jugava ho expliqués al CTT Badalona. En segon lloc, vaig pagar la penalització de 6 o 7 € que em vau demanar.
No entenc doncs la negativa, ja que vaig avisar per causa justificada i a més vaig assumir el cost.
Atentament,
Josep Otero. Llicència 18981
Buenas noches, perdonar por decirlo a estas horas pero al final Juan Sogo, dorsal 18890 no podrá venir.
Hola Juan, los mensajes se dejan en la notícia del torneo correspondiente .
Muchas gracias.
Saludos
Bon dia Alejandro.
Desbloquegem per el proper diumenge a Terrassa que li pagaré el que dec no pateixis. Li d’ong al Toni i os ho pago sense cap problema. Salut..
Molt bé Pere, ets al llistat.
Salutacions
Me inscribí en falcones pero el sistema no me permitía finalizarla
No found
Aso que destine la inscripción parece ser que la anterior semana pasó lo mismo
Espero que se solucione con los responsables
La sorpresa fue cuando mire kas inscripciones
Estaba inscrito pero no me dejaban jugar
Espwro que se solucione
Te inscribiste correctamente en el Sexto torneo de Falcons y no asististe ni avisaste, por ese motivo no se estimó tu inscripción al Séptimo torneo de Falcons.
Para solucionar esto tan solo has de hacer un bizum del importe del torneo, 9,5€, al responsable de Falcons, Richard García y en cuanto este nos lo confirme podrás volverte a apuntar. En otra ocasión si no has de ir a un torneo avisa, mejor con un mínimo de 30 minutos de anticipació al comienzo del torneo sino la penalización se extendería hasta final final de temporada y sería una pena,
Un saludo
Hola Alejandro,
He rebut un email conforme no puc jugar el diumenge 28 de Desembre als Amics de Terrassa per NO PRESENTARME a Badalona el dia 1 de Novembre.
En primer lloc, el dia 1 de Novembre estava malalt i vaig avisar abans de les 8 h. que no hi aniria. També vaig fer que un amic que jugava ho expliqués al CTT Badalona. En segon lloc, vaig pagar la penalització de 6 o 7 € que em vau demanar.
No entenc doncs la negativa, ja que vaig avisar per causa justificada i a més vaig assumir el cost.
Atentament,
Josep Otero. Llicència 18981
No podré asistir a open de dissabte 21 de març Susana Mateo Font dorsal 12650
Bon dia. Sara Montaner (sense dorsal) no assistirà a l’Open de Castelldefels del dissabte dia 7/2 per no haver hi només d’1 estrella.
Entiendo que es un error, el open 15 de Falcons ya pasó y yo participe y gane en mi categoría.
Si estem tenint algún error en el sistema. Disculpeu!