Anul·lacions d’inscripcions i No presentats

Logo ppxtt

Temporada 2022-2023

Anul·lacions d’inscripcions

i No presentats

 

Benvolguts/des participants de PPXTT,

per millorar l’organització i desenvolupament  dels opens, establim una sèrie de normes per donar resposta a les baixes no notificades o notificades a darrer moment.

El volum d’aquestes situacions no és molt alt, però perjudica molt als organitzadors i a aquelles persones en llista d’espera que volien participar i haguessin pogut jugar, a més a més que acostumen a endarrerir la competició.

 

La comunicació oficial s’estableix que és la dels comentaris en el post de l’Open corresponent al web.

En cas que la comunicació no es faci amb més de 12 hores de l’inici de la competició es donaran una d’aquestes dues situacions sancionables:

 

Situació 1: Baixes no comunicades

Les persones que no es presentin a un Open se’ls aplicarà dues sancions:

  • Hauran de pagar l’import de la inscripció a l’organització d’aquell open (Bizum)
  • Estaran bloquejats les dues setmanes següents i no podran inscriure’s a cap open.

 

S’entén baixa no comunicada, quan no s’ha fet en un mínim de 30’ abans de l’horari d’inici de la competició.

En cas que la situació es reprodueixi un segon cop, quedaran bloquejats per la resta de temporada.

 

Situació 2: Baixa comunicada a l’últim moment

Sigui quina sigui la raó, si la notificació no es fa abans de les 12 hores abans de l’inici de la competició, s’aplicarà la següent sanció:

  • Hauran de pagar l’import de la inscripció a l’organització d’aquell open (Bizum)

 

Els clubs, quan passin els resultats, hauran de notificar-nos aquestes incidències.

 

Desitgem que aquestes mesures facilitin i millorin les competicions de PPXTT.

Moltes gràcies a tots/es per la vostra col·laboració.

13 thoughts on “Anul·lacions d’inscripcions i No presentats”

  1. Creo que este año hay tantas bajas de última hora porque esperamos hasta el último momento se apunte más compañeros de nuestras estrellas , no creo que sea normal que un sábado haya 3 o 4 opens y el Domingo ninguno , creo que por esto es que haya bajas de última hora , tamb hay cancelaciones de última hora de algún open por este motivo , poca gente apuntada
    Aprovecho y dejo otro comentario
    No veo lógico que en un open 5 el primer clasificado se lleve 20 puntos y en un open 8 un cuarto clasificado tmb se lleve 20 puntos , el ratio se ve damnificado porque si yo solo voy a opens que haya poca gente de mis estrellas nunca podré subir el ratio más de 20 puntos
    Gracias por antelación y siempre es para ayudar y buscar otras posiciones que no podáis ver

    1. Alejandro Teruel

      Hola Diego.
      El primer es agrair tots els vostres comentaris, sobre tot els mes crítics, que ens fan treballar per intentar, no sé si amb encert o no, anar millorant tant la normativa, com el desenvolupament i qualitat del programa PingPongPerTothom.
      Baixes sempre n’hi han hagut i no es aquest any el que n’hi han mes ni molt menys, però malauradament aquesta decisió que s’ha pres ara ja feia anys que se l’hi estava donant voltes i al final s’ha tingut que incorporar a la normativa, no tan sols ja, com diu l’enunciat, per el fet de fer anar malament a la organització (no tothom te la facilitat de altres que si en fer modificacions i recompondre la organització del torneig a darrer moment), sino també per tots aquells jugadors que es queden sense poder jugar per estar ple el torneig i desprès hi falten dos o mes jugadors, alguns o tots ells sense donar cap avís o avisant quan ja no pots donar la plaça a altre company que desitja jugar.
      Aquesta mesura s’ha de agafar com a disuasoria mes que per punitiva, que es el seu objecte.
      Respecte als sistemes de puntuació dels Opens, tot i que s’ha anat modificant, sempre serán millorables, tindrem en compte aquesta teva apreciació en vers les puntuacions de aquests, pero tingues en compte que el darrer cop que es van modificar es va fer pensant el problema que originava al rati les puntuacions petites, que son les que realment afecten als que hi han de jugar el torneig per la permanència. Els ratis de 20, inclús de menys, no son afectats perqué queden molt lluny de les posicions per la permanència.
      Gràcies un altre cop.
      Salutacions!

  2. Albert Marcet

    Totalment d’acord amb aquestes ” sancions”, que en qualsevol cas son mínimes. Molts opens comencen 15 o 30 min tard perque s’han de refer grups a causa de cancelacions, perjudicant així 40 o 50 persones cada vegada.

  3. SERGIO FERNANDEZ CAÑIZARES

    bon dia !!! jo crec que teniu que fer algo … pero potser lo de fer pagar no se si sera el mes adient. El que diu el roger abuin de restar punts de ranquing i baixada de categoria ,,, pot estar be i lo de fer pagar jo nomes ho faria en casos de reincidencia diguem amb “morro”. Pero vaja … en tot cas crec que estar be que poseu alguna limitacio en aquest sentit

    1. Bon dia Sergio

      La majoria de jugadors van amb la calculadora de punts i la majoria de reclamacions són pels punts.
      Entenc que la filosofia del ping pong per tothom es la promoció, més que el negoci. I si es vol cobrar a algú sense participació, ni pagarà, ni tornarà.
      Un altre tema que s’ hauria de revisar es la puntuació per posició. No pot ser que un cinquè tingui més punts que un segon depenen del nombre de competidors. Això va contra la filosofia publicista de l’activitat i perjudica als clubs petits. Bé sempre pensant de manera constructiva, per ajudar i amb finalitats democràtiques. Respectant la majoria.
      Bon dia company

  4. Jose Maria Sanz

    Hola Alejandro.
    Dejo unas preguntas (soy nuevo)
    -Cuál sería la manera más rápida o más eficaz de anular una inscripción? A través de esta web o por teléfono?
    -Como puedo conseguir algunos detalles de un Open? Por ejemplo ¿quedan plazas libres? Cuántas quedan? Cuántas estrellas tienen los inscritos? Con quién debo contactar? Por teléfono o a través de la web?

    Saludos y gracias

    1. Alejandro Teruel

      Hola José María.
      La más rápida para anular una inscripción siempre es la más directa, en este caso seguramente sería el teléfono del organizador, pero la que se ha de utilizar de cualquier forma, que es la oficial, la que aquí se refiere y la que nos sirve para el tema de esta noticia, es la del comentario en la página de la noticia del torneo al que te has apuntado.
      Las plazas libres solo se pueden saber cuando sale publicado los jueves por la tarde, normalmente, los listados de los inscritos o bien, cuando casi se han completado las plazas de un torneo en concreto, ya que entonces se publica y se quita el formulario de inscripciones para que se termine de completar por comentarios en la noticia de ese mismo torneo. Es solo entonces cuando puedes ver lo que preguntas, plazas libres, que son las que quedan, y la composición del contingente, y con ello sus categorías y estrellas. No se facilitan datos sobre las inscripciones a ningún torneo hasta que no salen publicados sus listados. Es entonces cuando el organizador comenta las plazas libres y que cuales de esas adjudica a cada categoria para mejor composición de los grupos de competición.
      Espero haberte sido de ayuda.
      Un saludo.

  5. Bona nit Alejandro. No trobo la pàgina per anul·lar la meva inscripció a l’open d’hospitalet del proper 4 de març. Si pots prendre nota. Manel Benedito dorsal 15934 a 3*. Gràcies.

Comentar

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest web utilitza Akismet per a reduïr spam. Learn how your comment data is processed.